marți, 23 martie 2010

Situaţia centurilor ocolitoare ale oraşelor Ştei (Beiuş-Ştei-Vaşcău) şi Aleşd (Sud şi Nord)

INTERPELARE

Adresată Ministerului Transportului şi Infrastructurii
Domnului ministru Radu Berceanu
De către dl. senator CORNEL POPA
Circumscripţia electorală: nr. 5 Bihor
Grup Parlamentar: P.N.L.
Şedinţa Senatului din data de: 07.09.2009

Obiectul şi motivarea interpelării: Situaţia centurilor ocolitoare ale oraşelor Ştei (Beiuş-Ştei-Vaşcău) şi Aleşd (Sud şi Nord)


Domnule ministru,


În data de 04.05.2009 v-am adresat o interpelare în care vă solicitam un răspuns privitor la stadiul reabilitării centurilor ocolitoare ale oraşelor Ştei (Beiuş-Ştei-Vaşcău) şi Aleşd (Sud şi Nord).
Urmare a acesteia, dumneavoastră mi-aţi răspuns în data de 18.05.2009, informându-mă că nu s-a ajuns în faza de execuţie a respectivului tronson, din cauză că procedura de atribuire a contractului a fost contestată. De asemenea, din adresa dumneavoastră am aflat că termenul estimat de începere a lucrărilor este trimestrul IV 2010.
Preocuparea mea pentru aceste drumuri intens tranzitate ale judeţului Bihor are o dublă motivaţie. Mă refer aici la dorinţa de a duce la bun sfârşit un demers început în timpul mandatului de deputat, acela de a oferi şansa bihorenilor la un trafic civilizat. În acelaşi timp, am în vedere calvarul prin care trec locuitorii zonei Ştei, Beiuş, Aleşd, cei care simt zilnic dezavantajul circulării pe drumuri accidentate.
Termenul nu este exagerat şi vă invit să vă convingeţi singur de starea proastă a acestui tronson de drumuri naţionale, pe care îl traversez săptămânal pentru a ţine legătura cu cetăţenii pe care îi reprezint.

Având în vedere cele semnalate, revin cu solicitarea de a-mi pune la dispoziţie informaţii cât mai detaliate despre:
1. Situaţia în Instanţă a atribuirii contractului, în urma contestaţiei care a blocat procedura
2. Numele firmei beneficiare a contractului
3. Graficul fazelor de îndeplinire a sarcinilor stabilite prin contract
4. Data estimată a începerii propriu-zise a lucrărilor, în cazul în care a aceasta a suferit modificări de la ultima adresă pe care am primit-o de la Ministerul Transporturilor

Solicit răspuns scris şi oral.
Vă mulţumesc!

Senator Cornel Popa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu